Dark

She Found a NOTE From My Ex Girlfriend.. 

Subscribe
Views 65K
99% 643 5

She was so mad at me for this...
SUBSCRIBE for banger videos bit.ly/2XWgOMT
Follow me
Instagram: wolfie
Tiktok: bit.ly/2UPXFuw
Twitter: wolfieraps
Spotify: spoti.fi/2S0B0Z2
Soundcloud: www.soundcloud.com/charlesraynor
US-first: bit.ly/2TkIdEJ
Snapchat - @wolfieraps
Instagram (music): Charles

Comedy

Published on

 

Jan 20, 2021

Share:

Link:

Download:

Loading link...

Add to:

My playlist
Watch later
Comments 100   
MoreWolfie
MoreWolfie Month ago
hi
Emily Arellano
Emily Arellano Month ago
Are you with a dude sorry, tridude
#StayAtHome
#StayAtHome Month ago
hi
Steven Nguyen
Steven Nguyen Month ago
Hello hello
ElMaestr0
ElMaestr0 Month ago
Trump 2024
Jovanni Olmos
Jovanni Olmos Month ago
Hello
ThatOneNoob
ThatOneNoob 20 days ago
When you live in the UK and charlie says oh you dont have snow cause its warm and your sad because your country is special and doesent have snow.
Official J Gamer
Broooooo wolfies gonnna be on Five M
Veljko Lekiฤ‡
You need to change dude your style of vloging, or just bring back the hype man knife wolfie
LandMaster
LandMaster Month ago
I donโ€™t get who subs and watches this crap lol ๐Ÿคจ
pahka 67
pahka 67 Month ago
Who else remembers when wolfie when he used to get 5 mil every vid
Kira Tonner
Kira Tonner Month ago
Why do the dogs have sweaters like why
kyle geske
kyle geske Month ago
JENNAAAAAAAAAAA
Danny Fitz
Danny Fitz Month ago
In Ireland we call masks muzzles sometimes
Saleita Smith
Saleita Smith Month ago
I love โค๏ธ the way you edit your video I love ๐Ÿ’— watching your video Iโ€™m your biggest fan you make awesome ๐Ÿ‘๐Ÿฝ video you make amazing video
Sam Cortes
Sam Cortes Month ago
I hate to say it, but 2013-18 was wolfie peak, when he went to La, it was his last hits :( now he gets under 10k likes and I hate to see it, he used to get 100k likes
The Bully Kidz
The Bully Kidz Month ago
Is it bad that my name is Jenna
big booty jay
big booty jay Month ago
omfg โ€œgrade 6โ€ is cringe ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ itโ€™s 6th grade
Wild Aspect
Wild Aspect Month ago
Awesome content Wolfie Keep it up
DOUBLE OG
DOUBLE OG Month ago
Snowmen are protectors of the earth๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
carlos rojo YT
carlos rojo YT Month ago
Hope yโ€™all got a bless day n succeed in everything u got in life n if u feel generous pls just watch my new vid us-first.info/player/video/icx4eouLfYWkq5M.html love yโ€™all ๐Ÿ’œ๐Ÿ–ค
Juan castillo
Juan castillo Month ago
Wolfie is the ๐Ÿ ๐Ÿ˜ค
Chris Sakr
Chris Sakr Month ago
Wolfie please build the bigest sknow man pleaseee like wolfie style big ๐Ÿ˜‰
Cody Lee
Cody Lee Month ago
Please get you and the alboe boys to play gta again I watched every single one they were so funny
Edghjjj
Edghjjj Month ago
D
Dioselin Lopez
Dioselin Lopez Month ago
6:53 โ€œwhat did he sayyyyyโ€
Drew Kilcollins
Drew Kilcollins Month ago
Wtf is wrong with kids snowmobiling
shea butterworth
hit up elanip for roleplay server for gta
onnarobinson1980
Don't mod. GTA will ban you.
Mangy
Mangy Month ago
Facts I need to play that gta shit
Lamar Williams
Lamar Williams Month ago
That "nice" meme hit different lmfao ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Dsupreme LouisVuitton
Wolfie is jokes ๐Ÿ˜‚๐Ÿ’ฏ
Jena Jackson
Jena Jackson Month ago
Jena! Thatโ€™s me! (Jenna) lol pronounced the same!
Fuzzyzombear
Fuzzyzombear Month ago
You should play online itโ€™s fun you should do a car meet itโ€™s so fun
Nice Nice
Nice Nice Month ago
It looks really cold up there. Lucky I live in the Caribbean. ๐Ÿ˜
OG GUWAP
OG GUWAP Month ago
Why are y'all in y'all's feelings and supposed to be brothers
BIG CHINA
BIG CHINA Month ago
๐Ÿ”ฅโœŒ๏ธ๐Ÿ’ฏ
death
death Month ago
yo Charlie were u really a crip?๐Ÿ’™
death
death Month ago
when r u gonna start making music again?
HB Fire
HB Fire Month ago
The gta 5 hulk vid was sick. I hope he does more gta!!
Jaden miller
Jaden miller Month ago
*Me looking for jennas comment*๐Ÿ‘‰๐Ÿฝ๐Ÿ‘ˆ๐Ÿฝ๐Ÿ‘€
Iron Artists
Iron Artists Month ago
Wolfie your audience grown up with you, surly a small percentage of your audience is actually kids.
Beauty Neytiri
Beauty Neytiri Month ago
you are rediculously hot !!!
PubThrasher
PubThrasher Month ago
What type of racist neighborhood.... WHY IS ALL THE SNOWMEN WHITE
Gooeeyy
Gooeeyy Month ago
@MoreWolfie i dmed you on insta โ€œsl33zy.....โ€ i dont want put my full insta but i dmed you on how to do the mods and stuff
Jenna Carlson
Jenna Carlson Month ago
Iโ€™m sorry โ˜น๏ธ๐Ÿคฃ
Oliver Chandler
Oliver Chandler Month ago
Why dont you start streaming it would be much easier
Mario Roque
Mario Roque Month ago
Yo I kept something from my grade 7th ex-girlfriend, I'm glad I'm not the only dude that keeps stuff from past relationships.
Erick -_-
Erick -_- Month ago
Sad to see that she found the note from that minor ๐Ÿ˜” shame on you wolfie, you shouldโ€™ve hid it
Ivy Enney
Ivy Enney Month ago
Yoooo I live in ND and that deadass is how our weather is here to
YXNG X BRY
YXNG X BRY Month ago
5/
Angel Urbina
Angel Urbina Month ago
Rp Wolfie ๐Ÿ”ฅ
MiQuante Wyatt
MiQuante Wyatt Month ago
โ€œYouโ€™re just jealous you didnโ€™t have a boyfriend in grade 6th like meโ€ โ€œI was slayingโ€ ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Iron Freak Gaming
I've also been looking for GTA mods
Alexandra Villarnobo
i cant w sylvia ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ bye yโ€™all cute asf
Itsyagirl mehackyourcomputer
Why does the background music low-key sound like indian music
steven ruiz
steven ruiz Month ago
For gta rp just search up gta fiveM
Marcello sursen
Marcello sursen Month ago
You already know Canada is the best if your from us good luck
Etika Ribss
Etika Ribss Month ago
Early gang
Danny Soto
Danny Soto Month ago
Wolfie is giving me anti masker vibes :/
Micah streetman
Micah streetman Month ago
today is my birthday
fguzmxn
fguzmxn Month ago
happy birthday !
Felix Dupuis
Felix Dupuis Month ago
When are you dropping the PS5 giveaway? I been trying to get one but they are all out of stock
Ayvree
Ayvree Month ago
Hell yeah living down here is niceee . But sometimes it get extremely hot
diego ortega
diego ortega Month ago
do gta redline rp !!!!!!
Angels world
Angels world Month ago
Omg I feel Sylvia 100% ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ
zynry
zynry Month ago
this dude fell offfffff
Christian Gamer
Christian Gamer Month ago
be a disciple of JESUS today if you're not one right now read your bible every day talk to god every day try not to sin jesus did die on the cross for us and GOD gave us this life JESUS might come back soon love JESUS and GOD more than anything try to learn everything that you can about being a disciple.....:,.
Pekay
Pekay Month ago
Damn i wanna be successful like charlie so that i can give every thing my mother and future wife deserves !! โคโค Nice video btw โ˜บ
Christopher Gonzalez
The looking for snowman is like ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ Love you Wolfe
Cesar Quezada
Cesar Quezada Month ago
The video is dark ๐Ÿ˜”
UNDEAD
UNDEAD Month ago
wolfie i roleplay all the time on gta with other people it something called "fivem" if you trying to roleplay with other people
BKGammes
BKGammes Month ago
two words mac n cheetos
Kyle Masson
Kyle Masson Month ago
Wolfie, if I made a video talking bout how I was pressured by Ryan Swazi to take off my mask at the grocery store the other day would you post it ?
Ali Rashid
Ali Rashid Month ago
ayo when you gonna propose sheโ€™s a keeper๐Ÿคฃ
Brandon Ponce
Brandon Ponce Month ago
@Elanip has a RP server hes another US-first
Joe Biden Sucks
Joe Biden Sucks Month ago
#MasksDontHelp
Cstude 24
Cstude 24 Month ago
#MasksDontHelp
Trent is Drippy
Trent is Drippy Month ago
I live in New Mexico and when we get snow the next day it all melts
Vanessa Tinnerello
PERIOD SIS HES ALL YOURS ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜
DragonbornPlayz
DragonbornPlayz Month ago
Wolfie: You just jealous cuz you didn't have a boyfriend in grade six like me Me: Hold up...
Omar Catano
Omar Catano Month ago
Lmao
matt jones
matt jones Month ago
trust me, Mary Browns is proper
T
T Month ago
I donโ€™t know why but he look like Franklin form gta 5
lamar wolliston
lamar wolliston Month ago
wolfie remember minecraft PLZZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daniel Ramirez
Daniel Ramirez Month ago
Can you make a snow man for the flogs please!!!!!!!
Jeanpaul Ortega
Jeanpaul Ortega Month ago
Wait so is no going to talk about wolfie cheating ๐Ÿ˜…
Jg11 74
Jg11 74 Month ago
When? 2 years ago?๐Ÿ˜น
Samurai Jyheme
Samurai Jyheme Month ago
990th like
Minh Luu
Minh Luu Month ago
If ya wanna get into the GTA V RP , search up FIVEM . Thats the main mod plugin to play on dem official RP Servers.
Wisher playz
Wisher playz Month ago
LOL
Mason C
Mason C Month ago
For gta you should redline rp
Andrew singh
Andrew singh Month ago
Wear a mask bro ๐Ÿ˜‚๐Ÿ’€
Elias Chorro
Elias Chorro Month ago
Ryan is spitting facts about the masks yo. Wolfie, you gonna take that?
Charlotte Bebic
Charlotte Bebic Month ago
#teamwolfie with those pranks
Kidd Cidd
Kidd Cidd Month ago
Put on a mask bro come on๐Ÿคฆโ€โ™‚๏ธ
Marisa Cohen
Marisa Cohen Month ago
3:27 haters will say itโ€™s photoshop
Bossguy4986
Bossguy4986 Month ago
Ryan is so weird
Alex Donis
Alex Donis Month ago
When Ryan is related to the vegan teacher
Alex&Aiden Gaming and collectables
Lmfao she was hot ๐Ÿคฌ๐Ÿ˜ก๐Ÿคฃ
BeatsByManmeet
BeatsByManmeet Month ago
ur new camera makes the vlogs 10x better
Ankles 2k21
Ankles 2k21 Month ago
I really really need it please ๐Ÿฅบ $Harlemscooter7
Ankles 2k21
Ankles 2k21 Month ago
๐Ÿ˜”
dopy Loc
dopy Loc Month ago
Your boy forgot to expose about your under age side chick
Ankles 2k21
Ankles 2k21 Month ago
I really need it going though a lot bless my day please cash app me 1000 $Harlemscooter7
tarah
tarah Month ago
Go on five m and and join red line rp
Ankles 2k21
Ankles 2k21 Month ago
Cash app me 1000 on cash app please ๐Ÿฅบ $Harlemscooter7 ๐Ÿ˜”๐Ÿฅบ
Magic Man but friendly
All of those masks he has, he obviously bought them just to burn them, omg where does it end Wolfie
Next